Söndag idag! :)

Emma Johansson / 30 September, 2012 - 10:46 / Allmänt

Hejsan! Söndag idag och just nu är jag i sängen och bloggar. Har vaknat tidigt idag och har ställt klockan på 11.30 :) de är ju så mysigt i rummet. Varmt och mörkt ;) idag ska jag till stallet, far vid 1. Ska hjälpa Julia med Moonis och så ska jag få skritta han för första gången :D Innan pappa far på jobbet ska ha få ställa AM frågor till mig och efter de ska jag fixa svenskan om inte lite senare för jag vet inte när Jennifer kommer skicka den men hon måste skicka idag för jag ska skicka den till Lars. Hon måste verkligen de :)
vad ska ni göra idag? :P
Postat av: Elsa

Shieeet vad fin blogg du har! :O <3

2012-09-30 @ 12:53:29
URL: http://eckus.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: