snart är de vinter igen :)

Emma Johansson / 06 September, 2012 - 17:14 / Allmänt

Hejsan alla bloggläsare! idag slutade jag skolan lite senare men ändå inte sent. Efter skolan gick jag med min tunga väska eftersom vi inte har fått skåp ännu till mammas jobb och innan vi for hem så har vi vart och hängt upp guldhundslappar. Det kommer att vara en hundutställning nu på Lördag, skulle själv vara med och tävla men jag skulle till Piteå med Julia men jag kan inte följa men ska stå i fiket och sälja gott fika så om ni vill komma och titta på utställningen så köp gärna fika. Emil ska på sibban och käka och jag och mamma tar också mat från grillen, vet inte om vi käkar hemma eller där. Ikväll ska jag till stallet och rida, rider klockan 20.00-21.00 :)
 
jag har hittat en cover på Justin Biebers låt baby, det är 2 tjejer som sjunger och spelar gitarr, hon med svart bruna gitarren är jätte duktig :) om ni klickan på länken nedan så kommer ni till klippet direkt men ni kan spola till 40 för att dom snackar lite innan :)
http://www.youtube.com/watch?v=mj9AKgm2kh0
snart är de vinter igen :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: