Oktober imorgon! :)

Emma Johansson / 30 September, 2012 - 21:47 / Allmänt

Hejsan alla människor. Jag har inte bloggat så mycke idag men statistiken är bra. Tack! De är redan Söndag och imorgon är de skola och jag vill verkligen inte stiga upp tiiiidigt för att gå till skolan. Ska berätta för er vad som händer hela v.40 :)
 
Måndag: Am prov, kanske jag ska hänga med min kusin & jag ska plugga NK! :P
 
Tisdag; Styrelsemöte på BHK malmen klockan 19.00 och jag ska plugga NK :)
 
Onsdag: Stallet och så ska jag umgås med min söta kusin <3
 
Torsdag: Jag och Anna ska träffas :)
 
Fredag: Stallet <3
 
Lördag: Stallet <3
 
Söndag: Stallet <3
 
Vad ska ni göra under vecka 40? :) berätta!
 
Vill ni ha ett lång inlägg på Lördag, isåfall så tycker jag att ni ska skriva i de här inlägget vad ni vill att jag ska skriva om!
 
Nu ska jag läsa underbara Nellies blogg och om ni också vill göra de så kan ni klicka på länken nedan
 
www.nellieberntsson.se
 
Imorgon ska jag och Madde beställa biljetter till Stocholms Horse Show, kommer bli så jävla kul. Den helgen kommer bli grym, har fått ledig Fredag 30 November, vi går på  horse show 1 och 2 december och jag har fått ledigt 3 december. JAG ÄLSKAR LIVET! :D <3
En bild från Piteå :D <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: