Nellie Berntsson

Emma Johansson / 16 September, 2012 - 16:38 / Allmänt

Nellie Berntsson!
 
Du är en sån mogen tjej som inte bara tänker på sig själv, du är så grym. Jag är så himla glad att du ska ha din blogg träff på stockholms horse show. Du är en sån snäll och modig person. Du vågar vara dig själv och du ge inte upp i första taget. Du är en kämpe och din blogg är fantastisk. Du är så duktig på allt du gör och sluta aldrig att blogga för de är du j*vligt duktig på. Din blogg kommer jag att följa tills den inte finns längre, jag hoppas den kommer finnas hela ditt liv. Du är så duktig med dina hästar, du tar hand om dom och rider dom, du tävlar och tränar dom. Bellman och du passar jätte bra ihop och jag hoppas så jätte mycket att de kommer gå super bra med han och den nya ryttaren och jag hoppas att det kommer gå super bra för dig och Becki, jag vet att de kommer de för ni är grymma båda 2 och ni passa jätte bra ihop. Du har en sån fin och snäll familj och dina föräldrar verkar vara super snälla, jag tycker du är så himla grym Nellie och stort lycka till med dina underbara hästar.
 
www.nellieberntsson.se
 
Du är grym!♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: