Naturkunskap och sen lunch!

Emma Johansson / 19 September, 2012 - 10:24 / Allmänt

Hejsan alla! har haft Matte och han var så snäll så vi fick sluta ganska mycke tidigare. Nu sitter jag vid skåpen med datan och bloggar och börjar naturkunskapen 10.35. Vet inte vad vi ska göra men lektionen är inte så lång idag, vi har bara de i 40 minuter. Hoppas tiden går fort, haha! efter de har vi lunch och idag är de kycklingspett, nice. De är gott. Efter lunchen har vi de ämnet som är tråkigt och jobbigt och de är Engelska. De har vi i 70 minuter och jag hoppas att tiden bara springer iväg då för jag gillar inte alls engelska och de är så svårt. Förra engelska lektionen var chill och jag hoppas den här också är de :) när slutar ni idag eller har ni slutat? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: