Men tjaaaa!

Emma Johansson / 20 September, 2012 - 17:22 / Allmänt

Hej Emma det är din kusin Linnea här! Och hej till er alla andra också! Emma nu är det så att det har gått väldigt länge sen vi har umgåts, så nu är det på tiden! Jag måste plugga typ heeela tiden men jag hoppas jag kan hitta en lucka i helg (och du med!) så vi kan träffas lite. Stan på lördag? Middag på Laguna? (du vet varför hehe) Hyra film? Nåt kult kan vi väl göra :D Så ta upp mobilen och skicka ett sms till mig nu så bestämmer vi nåt. Det är ett måste!! Hoppas din sibban-mat var god ;)
 
Ha det så kult på restaurangen! Puss & kram skumbanan!
 
 
XOXO /Linnea
 
P.S. här är en bra låt till dig Emma: http://www.youtube.com/watch?v=f2AFYI3JYek turkiet är bäst ingen protest!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: