Godnatt och sovgott <3

Emma Johansson / 17 September, 2012 - 22:13 / Allmänt

klockan är inte så mycke men ska borsta tänderna och när jag känner för att lägga mig då går jag och lägger mig, ska dunka lite musik först :) har ni haft en bra Måndag? :P
 
imorgon är de Tisdag och jag far till fammo på morgonen, börjar 09.45 men jag är hos fammo vi 8 på morgonen och så går jag till skolan sen. Efter skolan ska jag och Jennifer göra ett skolarbete som skulle in imorgon men vi får göra den efter skolan och så ska vi lämna in den lite senare. Om vi inte har klassråd så tror jag vi slutar 13.00 så jag hoppas vi inte har de och de är bättre om vi slutar då eftersom jag och Jennifer ska göra de där arbetet imorgon efter skolan. Ska ni göra nått kul imorgon? isåfall berätta vad :) Ni får ha de så jätte bra, godnatt och sovgott :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: