11.47

Emma Johansson / 26 September, 2012 - 11:47 / Allmänt

Har haft Svenska, Matte och Naturkunskap och ska strax ha Engelska, ett av de tråkigaste ämnerna, haha! efter skolan skyndar jag mig till Steffis skola. Jag slutar 13.05 och ska vara där tills mamma slutar, hon slutar 14.30 tror jag så jag kommer vara där ganska länge, haha! :) fan vad nice att ha internet nu, internet har vart lite knasigt på svenskan, tur att jag är klar med de jag ska skriva iallafall. Börjar Engelskan 11.55, jag tror jag har de i 70 min men jag hoppas de går fort och jag hoppas att vi inte ska göra nått jobbigt. Jag vill helst bara lyssna på vad hon säger haha men jag kommer säkert att lära mig mycket engelska och jag hoppas verkligen de för jag vill lära mig de, jag är inte grym på de. Jag ska ju läsa extra engelska och de är fan bra ändå men då läser jag inte med Sue utan då tror jag att jag läser med nån som heter Lena. Asså jag vill sitta här och skriva och skriva, haha! När jag kommer hem ska jag gå en prommis med Elvis och sen ska jag börja med Engelska grejen.Vet inte när den ska vara klar men jag hoppas den inte ska vara klar idag, hon har inte skrivit de på pappret iallafall :)
 
En bild på underbara André från Jokkmokk♥
Postat av: flygeriburen.blogg.se

vare inte han som var med i idol?? :)

2012-09-26 @ 14:53:32
URL: http://flygeriburen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: