Våran sommar och träningsplanering!

Emma Johansson / 16 Oktober, 2012 - 15:41 / Allmänt

Jag och Elvis har haft en bra sommar, vi har vart på ett läger, han var med oss till Piteå och vi har tränat. Den här sommaren har vi inte tränat så mycket och jag vet faktiskt inte varför. Det jag vill satsa på med Elvis är agility och freestyle och nästa sommar ska jag träna, träna och träna för jag vill komma ut på tävlingsplan och visa att vi kan och att vi har lyckas. Att få göra ett freestyle nummer för folk skulle vara skit nervöst men kul och Elvis är glad när han får göra tricks, han gillar verkligen de. I vinter blir de ju inte så mycke agility träning eftersom hindrerna åker ju in under vitern, vet inte om trä hindrerna är ute men på vintern tränar man ju inte så mycke om kanske inte alls ute. Det kommer bli mest freestyle och lydnads träning under vintern.
 
Jag hoppas verkligen att vi kommer ut på tävlingsplanen med massor av hinder och visar att vi kan, du kan Elvis, jag vet de. Love you♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: