Tummen upp för er killar (y)

Emma Johansson / 23 Oktober, 2012 - 21:18 / Allmänt

På bloggen eller vilken internet sida ska man inte hänga ut eller vara elak mot folk. Att hota eller vara dum mot någon på sin blogg är inte okej. På internet ska man inte bry sig om personen man inte gillar. Om du inte gillar mig så gå inte och kommentera nått taskigt på min blogg. Jag har fått taskiga kommentarer och jag har en fråga till dom som har skrivit. Varför? asså jag fattar verkligen inte och när jag gick in på en blogg och läste ett inlägg asså stackar människan personen menade. Asså jag fattar inte hur du kunde sätta dig framför din datorskärm och skriva så. Så j*vla omoget. Nä, på internet ska man vara trevliga och när man är bloggare så ska man verkligen inte hänga ut personer man inte gillar.
 
Tjejer är expert på att vara taskiga mot andra, snacka skit och kommentera dumma saker. Sluta bry er om folk ni inte gillar, Andra ska inte behöva vara rädda för er eller inte kan vara sig själv på grund av er, alla har rätt att se ut som dom vill och vara sig själv. Oftast kan tjejer bara vara 3 medans killar kan vara ett helt gäng, tummen upp för er killar (y)
Postat av: Lina

Läste ditt inlägg ,så bra skrivet. Håller me
Men har sj blivit utsatt för en person på internet som ljög och och var bara för mycket. Och det var en man så dom kan också jäklas :-(

2012-10-23 @ 23:52:37
Postat av: Anonym

Wait what?

2012-10-25 @ 19:51:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: