Till alla tjejer!

Emma Johansson / 02 Oktober, 2012 - 20:44 / Allmänt

Till alla tjejer!
Varför ska vissa vara så elaka mot varandra och varför ska vissa snacka så mycket skit? jag tycker tjejer snackar enormt mycket skit och de är helt onödigt. Jag har säkert också snackat skit men jag tycker de är så onödigt och vissa tjejer kan vara riktigt riktigt elaka. Jag fattar inte varför och jag tycker vissa ska börja tänka efter vad man säger till sina kompisar för en vacker dag kanske den tjejen eller killen säger till personen du snackade skit om och skriv inte dumma saker till andra på internet, säg de face to face istället och jag tycker skitsnack ska bort från världen och jag tycker ingen tjej ska behöva må dåligt eller känna sig utanför. Det finns hjälp, kom ihåg det. Det finns vissa som har valt den tråkiga biten och det är att ta sitt eget liv men snälla gör inte de fast ni mår dåligt, prata helldre med någon du kan lita på och tycker om. Sitt inte hemma och gråt och inte gör något åt saker. Det finns alltid hjälp. ALLTID!!
Postat av: :(

Håller med dig fullt och fast ,men en sak man kan bli sårad på många sätt som gör att man mår dåligt resten av sitt liv.Har själv varit med om det och den personen som gjorde mig välldigt illa bad inte ens om förlåt utan lever sitt liv som om inget hänt men hur jag mår det kan ingen förstå .Så det fins killar (män)också som kan såra en mycket ,Inte bara prata skit utan som sagt det är inte bra och ljuga och såra människor.Ha en bra kväll

2012-10-02 @ 21:38:02
Postat av: Linnea

Bra skrivet Emmsi! Finns alltid för dig om det är nåt <3

2012-10-02 @ 22:17:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: