Stockholm horse show :D <3

Emma Johansson / 22 Oktober, 2012 - 18:45 / Allmänt

Hej Halloj! förlåt för dålig update! har vart i skolan idag men slutade tidigt, köpte pommes innan jag gick till Fammo. Pappa hämtade upp mig där och vi for bara förbi skolan och hämtade datan innan vi for hem. Jag och Linnea gick på en promenad med gossen till kiosken och har käkat middag, läst bloggar och nu sitter jag själv och gör de första inlägget för idag. Har fått ett sms från min kära kusin att bullarna är klar typ halv 9 :) haha! Nu ska jag vara duktig, riktigt duktig den sista skolveckan innan lovet börjar. Har lov nästa vecka i en hel underbar vecka och 30 November far jag och Madde mot underbara Stockholm och är där tills på Måndag. Vi kommer ner dit på Fredag och så är vi på stockholm horse show lördag, söndag :) vet ni vad jag ska göra den lördan? jag ska på NELLIE BERNTSSONS BLOGG TRÄFF!!!! Shiiit vad kul de ska bli att få träffa henne, riktigt, riktigt kul :D längtar som tusan, kommer bli en grym helg. Massa bilder kommer att komma på bloggen, jag lovar. Sen har jag prao i 2 hela veckor, kommer att praoa på Coop och sen är de 5 skoldagar innan jag har jullov :D vad ska ni göra under jullovet? :D
www.nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: