Häst är bäst, så är det <3

Emma Johansson / 04 Oktober, 2012 - 13:34 / Allmänt

hästar är nånting jag kommer hålla på med hela livet, stall lukten är underbar och i stallet trivs jag så jävla bra. Jag minns när jag var på läktaren och titta när min kusin red Karlsson och nu rider jag själv 2 gånger i veckan och har ridit länge. Kommer aldrig att sluta med de, ALDRIG!! hästar och stallet betyder jätte mycke för mig och jag ska få fara på Stockholms Horse show för första gången med Madde och de betyder så himla mycke för mig. Tack som fan Madde <3 jag läser en stor häst blogg och de är Nellie Berntssons, www.nellieberntsson.se hon vill jag verkligen träffa och snacka och ta en bild och gissa vad jag ska göra, jag ska träffa henne 1 december och de kommer bli så jävla kul. Hästar betyder så jävla mycket för mig och jag har en super snäll kompis som låter mig sköta hennes ponny. Han är så himla söt och snäll och Julia och han är så jävla duktiga. Stort lycka till Julia med en fin ponny. Jag har skötit hennes förra ponny som nu ägs av Emelie Nilson och han har jag minnen med, har hoppat på min lektion med han, har skrittat ut med han, jag och han har gjort roliga saker tillsammans och nu har han de underbart hos Emelie. Jag och moonis kommer ha jätte roligt tillsammans, han betyder jätte mycket för mig. Häst är bäst, så är det <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: