Hannah Montana! :)

Emma Johansson / 09 Oktober, 2012 - 21:23 / Allmänt

Hejsan! snart är den här tisdagen slut. Har vart i skolan, har vart på Thai med min underbara kusin, vi gick på stan också och jag har vart på 2 promenader med Elvis. Den andra rundan vart på kvällen med Linnea och då regnade de. Har suttit vid datan och tittat på ett program som jag verkligen älskar och det är Hannah Montana. Den går på Disney Channel och jag har tittat mycket på den när jag var mindre och tittar på den ännu, den är grym! <3
jag skulle locka håret tidigare men jag brände mig på locktången så gjorde inte klart de, inge skönt när de svider, usch!
 
ska titta klart hannah montana strax, gör ett eller fler inlägg lite senare, puss♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: