Eric Saade♥

Emma Johansson / 29 Oktober, 2012 - 21:56 / Allmänt

Det här vill jag skriva till dig Eric och jag hoppas att du kommer se på det här.

Du betyder så himla mycket för mig och det kommer du alltid att göra, asså din röst, ditt leende, din musik, dina låtar. Asså allt är så perfekt. Hela du är så himla und
erbar. Du kan få en annan människa att må så sjukt bra och jag är en av dom. Du är världens bästa och det kommer du alltid att vara. Jag har träffat dig en gång och det var på Kirunafestivalen och det är den bästa dagen i mitt liv, att få träffa dig är så himla underbart och man är lycklig när man ser dig på riktigt. Att få träffa dig igen skulle vara så himla kul, att få en kram av sin största idol skulle vara så sjukt kul. Dina bidrag i melodifestivalen var helt fantastiska och om du skulle ställa upp igen så skulle du lätt vinna, det vet jag. Du är en sån underbar person som jag älskar så himla mycket och jag vill, jag vill, jag vill träffa dig igen och jag hoppas verkligen det. Du är bäst Eric, så är det och jag älskar dig.

Dina nya singlar är så bra och du är grym på det du gör. Jag kommer alltid att låta dig vara dig själv och din klädstil är så himla snygg. Du passar verkligen i hatt Eric, du är den bästa killen i hela världen. Jag hoppas att du kommer läsa de här och att du kommer svara. Jag hoppas att du har haft en grym födelsedag och stort stort grattis till dig. Mycket kärlek till dig från ditt stora fans Emma Johansson♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: