Eric Saade till x factor imorgon :D <3

Emma Johansson / 25 Oktober, 2012 - 18:32 / Allmänt

Halloj! en skoldag kvar sen är de lov i en vecka, så himla skööönt. Imorgon är de Fredag och jag slutar tidigt, slutar 12.20, Emil kör mig till stallet imorgon för både mamma och pappa jobbar. Innan jag far till stallet far jag och köper en korv i baguette och en dricka. På kvällen sitter jag framför tvn och tittar x factor, vet ni vem som kommer dit imorgon. ERIC SAADE :D stort lycka till Eric, Oscar och Isak, de kommer gå super, ni är grymma! :D♥ Kommer bli en jätte bra helg och lov, så himla skönt att inte behöva ställa klockan på 06.45 på Måndag, jippieeeeee. Asså snart är de November och i slutet på november far jag ner till underbara Stockholm som jag älskar med min kusin Madde. Så himla kul kommer de bliiii :D ska gå och titta och jag hittar vars de står vad de kostar att fara upp på globen, hade vart så himla coolt :) ska nog fara på kiosken och köpa nyaste FRIDA tidningen om ett tag och så ska jag anmäla mig till en tävlig. Om jag vinner får jag träffa One Direction 2 november, dom ska till x factor :) ska ni dit? :)
♥♥♥♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: