08.16

Emma Johansson / 16 Oktober, 2012 - 08:16 / Allmänt

HeHej! sitter i skolan fast jag börjar 9 men jag glömde bort de, haha men då får jag sitta vid datan länge juu, de är ju nice! igår bloggade jag inte mycke, de vart 2 inlägg. Sorry! igår var jag i skolan, for till stan med Linnea efter skolan men vi var inte där så jätte länge men sen for vi iallafall hem, jag käkade middag och så for jag till stallet och tog in Moonis och så var de usmöte klockan 6 :) på kvällen satt jag vid datan och titta tv, de var en super bra Måndag och morgonen var grym. GRYM!♥
kan de bli vinteeeeeer nuuuuuuuuuuuuu <3333
 
Idag är de Tisdag och jag slutar tidigt, riktigt nice. När jag kommer hem går jag med hunden och sen blir de att sitta vid datan ett tag innan jag ska göra klart en svenska grej som ska vara klar imorgon. Den grejen är skit tråkig men måste göras :) vad gjorde ni igår och vad ska ni göra idag? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: