www.nellieberntsson.se

Emma Johansson / 29 November, 2012 - 18:14 / Allmänt

Nellie driver en stor blogg och är grym på det, hon har 2 hästar hon tar hand om och hon går skola. Hon är 12 år gammal och är så himla duktig på det hon gör. Jag är så glad att du började blogga och att jag hittade till din blogg, där stannar jag tills den inte finns mer och jag hoppas att den alltid kommer att stanna kvar. Det är så himla kul att veta att du kommer till Stockholm imorgon och att du kommer vara på horse show Lördag & Söndag. Vi ses i globen grymma Nellie, kommer att komma på din bloggträff och det kommer bli så himla grymt. Du är en sån snäll person som lever i en super bra familj. Fortsätt med det du gör, det är du grym på. Läser ni hennes blogg? om ni vill gå in på hennes blogg så kan ni klicka på länken nedan :)
www.nellieberntsson.se
 
Bloggen är grym, kommer aldrig att sluta läsa din blogg och följa dig, du är grym Nellie <3
 
www.nellieberntsson.se
www.nellieberntsson.se
www.nellieberntsson.se
Postat av: Moa

nä, jag ska inte dit i år :(
Har precis varit med om en olycka som du kan läsa p loggen så jag kan inte ..

2012-11-29 @ 18:17:00
URL: http://moaandersson.se
Postat av: e b b a & a l m a

fin blogg! :D Bloglovinbyte? :)

2012-11-29 @ 18:21:03
URL: http://teamdponnys.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: