Underbara Oscar Zia! <3

Emma Johansson / 03 November, 2012 - 00:52 / Allmänt

Fina Fina Oscar Zia! du är en sån fantastisk person och det kommer du alltid att vara. Du åkte ut ur x factor och det var så himla fel. Helt helt fel. Jag hoppas verkligen att vi kan snacka någon dag. Jag hoppas att du kommer ha massor av roliga bambuser och tävlingar. Jag kommer följa dig och älska dig hela tiden. Du bryr dig om dina fans och du är aldrig elak. Du är så himla snäll mot alla och glad. Ditt leende Oscar, jag älskar det så himla mycket. Jag älskar dig och kommer alltid att göra de. Din röst, ditt leende, hela du är underbar. Du är en sån där person som kan få en annan människa glad genom att gilla en kommentar. Du är en sån grym person och du är grym på det du gör. Oscar, I love you! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: