Tack, Tack, Tack Pelle! :D

Emma Johansson / 29 November, 2012 - 20:53 / Allmänt

Tjena Emma,
 
Pelle Lidell här. Hörde att du är en av Idols största fans så då måste jag ju bara titta förbi och säga hej.
Hoppas du mår bra. Själv har jag hämtat mig från jetlag. Har varit ute och rest i mitt jobb på Universal Music Publishing på sistone. Bland annat i Los Angeles och New York och sen därefter i den fantastiska staden Seoul i Sydkorea. K-Pop á la "Oopa Gangnam Style".... ;-). En superstad med 25 miljoner innevånare - väldigt futuristisk och väldigt spännande. Nästa vecka ska jag hälsa på min gamle vän, ex-Idoldomaren och numera X Factor domare Andreas Carlsson.
 
Nu måste jag vidare. Må väl och ta hand om dig!
 
Varma hälsningar från Stockholm
Pelle Lidell
Postat av: Julia&Alma ♥

fin blogg, allt bra?

2012-11-30 @ 07:23:45
URL: http://photolifeee.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: