Stockholm imorgon, läääääääääääängtar :D <3

Emma Johansson / 28 November, 2012 - 18:19 / Allmänt

Halloj! har varit i skolan idag och ska strax hoppa in i duschen, har packat lite idag och har lite kvar, plattången, datan, en laddare och min DVD kvar  :) ska hoppa ner i sängen 19.30 och läsa bloggar och sen slå på min DVD och imorgon stiger jag upp 03.30 och fixar mig och fikar. Madde och hennes mamma är här 04.50, då far vi iväg. Planet går 06.00 från Gällivare, kommer bli en grym dag i Stockholm imorgon, imorgon kommer jag gå ut och äta, så himlaaaa mysigt :) Stockholm är ett grymt ställe, där hade jag kunna bo :) på Lördag träffar jag Nellie Berntsson och Henrik Barry, gryyyyymt :) Jag fick min Eric Saade DVD idag, riktigt nice :D <3 vilka har den? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: