Stockholm horse show 2012 :D <3

Emma Johansson / 18 November, 2012 - 16:02 / Allmänt

Hej Hallå! har inte alls bloggat nått efter att jag har stigit upp ur min sköna säng men nu är jag här :) idag är de Söndag och jag har gjort bort en läxa fast jag inte alls skulle plugga ihelg, visst är jag duktig och så har jag varit på en promenad med min vackra hund som nu ligger på min matta :) ska strax börja med en till läxa som ska vara klar i veckan som kommer :P jag hoppas veckan kommer gå fort för snart tar jag flyget mot Stockholm och kommer ha en super kul helg i globen med min kusin madde. Vi ska på stockholm horse show lördag och söndag och om jag kommer med första planet på fredag så ska vi fara in till stan och jädrar vad kul jag kommer ha, på lördag ska jag på Nellie Berntssons bloggträff och jag tror jag ska på Henriks också, dom har samma dag :D ni vet Henrik som var med i PA3, han och Nellie var med samtidigt :) vilka ska på stockholm horse show? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: