Såhär är det!

Emma Johansson / 27 November, 2012 - 20:07 / Allmänt

Såhär är det!
 
Idag har jag packat till Stockholm, jag och madde far ner dit på Torsdag och är där tills Måndag, kommer bli super kul på Torsdag och så tror jag att vi far in till stan på Fredag, vi går på Horse Show Lördag och Söndag, på lördag är de 2 bloggträffar också, Nellies och Henriks :) kameran hänger med och massa bilder och filmer kommer att komma ut på bloggen, vilka ska på horse show och när far ni till Stockholm? :)
Blogga kommer jag att göra så bilder och information kommer ni att få, låter de kul? :)
Postat av: Lina

Hoppas du får det jättekul i stockholm :) Själv ska jag snart flyga upp till Gällivare :)

2012-11-27 @ 23:43:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: