Nellie Berntsson

Emma Johansson / 18 November, 2012 - 16:35 / Allmänt

Nellie Berntsson är en sån snäll person som inte bara tänker på sig själv. Hon är sig själv och verkligen bryr sig om andra. Hon hänger inte ut folk eller kommenterar dumma saker på andras bloggar och det är verkligen bra. Hon har 2 fina ponnysar hon tar hand om och hon går i skola, umgås med sin pojkvän och bloggar på sin super bra blogg nellieberntsson.se om ni inte har gått in där nån gång så kan ni klicka här! Nellie är 12 år och driver en stor blogg. Jag har aldrig träffat dig men 1 December 2012 kommer jag att få träffa dig och det kommer bli så himla roligt. Nellie, du är grym. Jag älskar din blogg så himla mycket och jag kommer att läsa och följa din blogg tills du inte bloggar nå mer, jag vill att du ska blogga hela ditt liv, du är grym på de <3
 
www.nellieberntsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: