Attyrory Moonwalker♥

Emma Johansson / 07 November, 2012 - 11:42 / Allmänt

Tack som f*n Julia för att jag får sköta en sån fin ponny som jag älskar så himla mycket.
Moonis är en sån underbar och snäll ponny som är så himla duktig, jag var med den dagen han flyttade till ridklubben och sköter honom. Jag är jätte glad för att jag får hjälpa och ta hand om han. Den ponnyn är så himla gullig och han betyder jätte mycket för mig. Julia, ni kommer komma jätte långt. Ni är super duktiga. Att sköta denna ponny är så himla kul och att gå till hagen för att hämta in dig och få gå med dig i grimskaftet, jag behöver inte oroa mig att det kommer hända något och att du kommer göra mig illa, jag litar på dig till 100% och det kommer jag alltid att göra. När man böjer sig ner så kan man känna att du kommer med din söta mule på huvudet, du är så underbar Moonis. I Love you och det kommer jag alltid att göra. Vilken fantastisk D ponny du har Julia, jag är så glad att du äger honom och att jag får hjälpa dig med honom. Moonis är grym på tävlingsbanorna och det kommer han alltid att vara, ni passar så bra ihop Julia, ni är ett bra ekipage♥
Titta vad fin ponny jag får sköta <3
Ni håller väl med att dom är fina? :)
 
Ni ska veta att jag hejar på er när ni far och tävlar och ni är så duktiga på banan, det vet jag♥
Stort lycka till Julia med en fin D ponny som du äger och jag sköter, jag vet att ni kommer komma hur långt som helt för ni är grymma och ni älskar varandra.
 
Attyrory Moonwalker I love you nu och föralltid♥
 
Postat av: julia

vad gullig du är emma!

2012-11-07 @ 17:23:43
URL: http://juliazedig.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: