13.33

Emma Johansson / 08 November, 2012 - 13:33 / Allmänt

Halloj! den här skoldagen är inte slut ännu men snart, har snart engelska i 40 minuter och sen är de slut. Jag tycker att den här skoldagen har vart bra hitils och jag har jobbat bra ;) efter skolan ska jag på en promenad med Elvis och senare blir det att göra en engelska grej och en idrottsgrej och så ser jag om jag hinner rengöra akvariumet eller om mamma och pappa gör de, jag ser sen. Wihoooo, snart är de Fredag, en dag kvar och fredan och lördan kommer bli grym. Imorgon är det stallet, ska hoppträna och så på kvällen ska jag mysa framför tv och titta X Factor och äta gott och på Lördag ska jag på övernattning i stallet :) ♥
Postat av: Lina

Kul helg du ska ha :) ,Snälla föräldrar också :)))

2012-11-08 @ 19:24:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: