Jag hoppas alla har haft en lika bra kväll som jag har haft :)

Emma Johansson / 03 Maj, 2012 - 23:12 / Allmänt

okejdå. Ska börja med att berätta om gårdagen. Jag red Saphir på min ridlektion, vi tränade på skänkelvikning och så red vi på volter :) söta Saphir <3 idag är de ju Torsdag, en super bra skoldag. Vi hade No, Svenska och Bild innan vi for till Tallbacka och dansa. Dansade inte bara med killar från min klass ;) efter de for vi till Coop. Vi käkade på frasses i Gällivare och vi tog bussen till Evelina förutom Evelina T, hon kom senare dit :) där var vi tills vi tog bussen till malmberget. På kvällen var alla skolor på Nordan. Har haft en super kul och super underbar dag :) ikväll har jag tittat Big Brother och nu bloggar jag. Imorgon är de Fredag, börjar 11.45, skönt som f*n :) har NP i matte imorgon och efter de så vet jag inte om jag slutar eller om jag ska ha svenska men jag tror jag slutar. Jag far till stallet direkt efter skolan, har hoppträning klockan 15.00, efter stallet hoppar jag i duschen och jag ska käka. Klockan 20.00 är jag på Nordan. Ska på pary med tjejerna :) vi kommer ha super kul :) jag hoppas alla har haft en lika bra kväll som jag har haft, ha de bra. Pusssssssssss♥

jag kommer ju få en ny design och jag hoppas att du kommer gilla den :)
Postat av: Lina

Är inte saphir för liten för dig?

2012-05-04 @ 07:55:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: