Fredag idag! :)

Emma Johansson / 11 Maj, 2012 - 19:38 / Allmänt

tjaaaa :) har vart på hoppträning idag, hoppade Fabbe :) Min kusin har ju börjat rida på ridklubben idag, hon rider efter mig. Hon är ingen nybörjare, hon kan jätte jätte mycke om hästar, hon är jätte duktig. Hon har gått hästgymnasiet i stockholm, hon är grym på hästar och nu har hon börjat rida på ridklubben och hon jobbar där också.

Nu bloggar jag och vet ni vem som ska sova hos mig idag.... Linnea :) vi kommer ha super kul. Älskar dig söt Linnea. Idag har jag gjort No prov och jag är nöjd med de jag har skrivit. Jag hoppas jag går ett G iallafall :) imorgon är de Lördag, ska till stallet efter 1 och far kanske till Steffi på kvällen, ska prata med henne imorgon :) ska strax börja på en film som jag kommer lägga upp på bloggen, vet inte när men den kommer komma ut här. Lovar :)
Postat av: fanny

nu kör jag igång med "veckans utmaning" ge mej en utmaning!

http://ourweekday.blogg.se/2012/may/veckans-utmaning.html#comment

2012-05-11 @ 21:10:12
URL: http://ourweekday.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: