djurmagazinet :)

Emma Johansson / 22 Maj, 2012 - 18:33 / Allmänt

hej hej! for inte hem efter skolan utan for direkt till ett som annat sen for vi och köpte en korv i baguett sen for jag och mamma till ett ställe innan vi for till djurmagazinet :) nu är klockan 18.29 och de är super fint väder <3 om ett tag ska mamma köra mig till BHK malmen, de är medlemsmöte klockan 19.00 :) efter mötet far jag hem, vi går ut med hunden innan jag ska se första semifinalen i eurovision contest 2012 :) den börjar 21.00 till efter 23.00, vi spelar in hela, vi ser till klockan 22.00 och klockan 22.00 slår jag över till tv11 för då börjar Big Brother och imorgon ska jag se resten av semifinalen 1 i eurovision contest 2012 :) vad ska ni göra ikväll? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: