Skulle va så kul om du skrev lite om din vardag din familj vad du gör på fritiden hur ni bor och vad eran familj hittar på tillsamans.Om dina skötehästar din hund .

Emma Johansson / 18 Mars, 2012 - 17:08 / Allmänt

okej! jag tycker om att ha mycket att göra men alla mina vardagar ser inte likadana ut varje dag. Ibland pluggar jag och ibland inte, jag är i stallet, jag går på promenad med min hund nästan varje dag och jag umgås mycket med min kusn Linnea.
image description

på min fritid är jag i stallet, jag är med min kusin, jag bloggar, jag sjunger, jag tittar tv, jag sitter vid datan, jag umgås med min vovve. Jag gör massa saker :) ska berätta lite om min familj :) min familj betyder jätte mycke för mig, jag har 5 syskon, en hel brorsa, en halvbrorsa och 2 halvsystrar. Emil är min helbrorsa :) Andreas, Linda och Sara bor inte hos oss men dom bor kvar i Gällivare :) Jag älskar min familj sjukt mycke och mamma och pappa ställer upp för mig till 110%, jag har helt klart världens bästa familj♥ våran familj har åkt tillsammans till Turkiet sommaren 2010, vi har vart på två kirunafestivaler, vi har vart på Idol 2010 :) Jag, mamma, pappa, Emil, våran hund och våran fågel bor i en vit villa uppe i Gällivare, jag har ett eget rum som jag älskar. Vi har en stor tomt som Evis älskar att vara på, när de är sommar ligger han på gräset :)

Elvis är en ett årig Jack Russell som jag älskar, vi köpte honom från en tjej som heter Mari. Han flyttade till oss sommaren 2010, då var han 9 veckor gammal. Jag tränar Agility med honom. Han är en hund som är riktigt nyfiken och han älskar att vara ute och busa, han är van vid min kamera för jag fotar honom jätte mycke, har jätte många bilder på honom :) han är så vacker mitt lilla barn <3


jag har haft en skötponny som heter Mr Blue men hon har sålt honom nu så nu äger en tjej som heter Emelie honom, han är en C ponny, en underbar och vacker ponny är han. Älskar dig blå men jag behöver bara gå till honom, de är bra att han inte har flytta så långt ifrån klubben jag rider på. Nu har jag 3 sköthästar. Valle, Olle och Melwin. Alla står på samma klubb och dom är jätte söta och snälla. Valle och Olle har jag skött ett tag men Melwin har jag börjat sköta i år. Underbara allihopa, älskar er♥

Snygg Blå♥

jag och Melwin♥

Snygg Valle♥

Snygg Olle♥

Postat av: Jeeee

Kul och läsa ditt blogginlägg om va du gör din familj MmMm bra skrivit ,Älskar din blogg alltid så kul och läsa den .HA en bra dag och hoppas det kommer mera om din familj och hur ni har det där uppe i Gällivare .Kram

2012-03-18 @ 18:06:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: