Onsdag :)

Emma Johansson / 21 Mars, 2012 - 23:13 / Allmänt

tjaaa ;) snart är den här onsdan slut. For från skolan tidigt idag, for och hämtade min bursch (stavning) för jag skulle fara och köpa en korv i baguett och Calippo Shots ;) sen for jag hem, var hemma ett tag, gick ut med hunden och jag satt vid datan. For och hämtade Emil och sen mamma for hem igen, va hemma ett tag och sen körde pappa mig till stallet :) Vi red upp LC:1an idag, red Alex. De gick bra, klarade de och jag har fixat allt år Melwin och Exilia :) Nu sitter jag i pyjamas tröjja och tjocksockar i mitt underbara rum och bloggar ;) Vad har ni gjort idag? :)


Torsdag imorgon, vad ska ni göra? :P
Postat av: Norrland

Mycket kul du gjort idag :) ,Själv har jag mest latat mig hela dan, vart ute med min hund såklart .Annars suttit mest framför datan :)......

2012-03-21 @ 23:21:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: