Märke 3 :)

Emma Johansson / 14 Mars, 2012 - 21:00 / Allmänt

Tjaa, har kommit hem från stallet nästan nyss, vi hoppade Märke 3 banan, jag hoppade 70cm eftersom jag hoppade en D-ponny, hoppade Fabbe. De gick jätte bra idag :) Madde kom inte idag men Linnea följde me :) ska fixa mig för duschen strax, ska duscha och innan Big Brother ska jag fika och om jag hinner ska jag plugga :)
image description
vi ska rida LC:1 nästan Onsdag så jag ska plugga på programet i veckan :) önska gärna mig lycka till :)

imorgon är de Torsdag, snart Fredag, wiiiiiiiiii! imorgon ska jag plugga Engelska om jag is, hehe :) ska höra om jag ska vara med Linnea, älskar dig gummis!!

Postat av: Linnea

Älskar dig med! :)

2012-03-15 @ 10:09:42
URL: http://linneaannajosefine.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: