jag har fan världens bästa kusin!

Emma Johansson / 10 Mars, 2012 - 23:31 / Allmänt

Jag har fan världens bästa kusin. Hon ställer upp för mig jätte mycke. Hon följer me mig på promenader, hon pratar med mig i telefonen när jag går själv hon är fan en person jag kan lita på till 110%. Alla stunder vi har haft tillsammans betyder sjukt mycke för mig, jag älskar dig Linnea, jag är jätte glad att jag har dig som kusin och att du finns hos mig. Vi har jätte många minnen. Turkiet, alla filmer vi har filmat!




Den här filmen betyder jätte mycke för mig♥♥


Vi hade sjukt roligt i Turkiet♥ varje stund där betyder sjukt mycke för mig.
vi satt i baren, vi spela kort, vi sola, vi bada, vi filma, vi skratta, vi blev fotade, allt våran familj och Linneas familj har gjort tillsammans där betyder jätte mycke för mig. De är absolut ett ställe jag kan åka till igen. Låten betyder mycke för mig, medans vi låg på stranden lyssnade vi den, vi lyssna den jätte mycke.

Tack för att du finns min underbara kusin, älskar dig♥




Postat av: Linnea

Aaaaaw vad söt du är! Älskar dig med <3

2012-03-11 @ 11:03:20
URL: http://linneaannajosefine.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: