frågor och svar :)

Emma Johansson / 04 Mars, 2012 - 23:07 / Allmänt

Postat av: :)
1.Va har du gjort på sportlovet? jag har sportlov, jag har tittat på lilla VM :)
2.Ska du åka på nånn semester med din familj. vi kanske ska åka till stockholm i sommar
3.Hur många syskon har du. 4
4.Vad tycker du om mer för djur förutom häst och hund. Fågel
5.Bor ni i villa eller hyresrätt. villa
6.Vad jobbar din mamma och pappa med. pappa jobbar i LKAB och mamma är städerska
7.Ser du ofta på tv. ja :)
8.Vad ska du söka för linje efter nian. jag har sökt handels
9.Får du mycket saker av dina föräldrar. ja
10.Vad har du mer för fritidsintressen . Hästar, djur, hundar och agility
11.trivs du på din hemort :) ja
12.Ställer du ut din elvis :). jag har gjort de :)
13.Har du egen häst ,om inte varför. jag har inte de, jag vill ha en egen häst men mamma och pappa har inte köpt en häst åt mig. Jag har 3 sköthästar :)
14.Åker dina föräldrar slalom . nej men pappa har åkt några gånger, jag och han ska åka på sportlovet
15.Har ni snöskotrar :) ja
16.Gillar din blogg.Älskar läsa den:) Tack, vad roligt att höra :) 
17.Ha en fortsatt trevlig vår. Tack, desamma :)

Postat av: :)
När kan jag vara med dig? :) jag ska vara med dig imorgon ;)

Postat av: sara
1. vad tycker du om mig? jag svarar inte på de för jag vet inte vilken sara de är som har skrivit de här :)
2. vem är snyggast i din klass? jag vet inte ;)
3. vem är snyggast i min klass? ;) vet inte vilken sara de är som har skrivit :P
4. vilken är din favvo färg? rosa såklart :)
5. hur ska din dröm kille vara? snäll, snygg, blondin eller brunett och omtänksam
6. vilken är den sämsta låten du har lyssnat på? jag vet inte :)
7. vill du umgås någon dag? vet inte vilken sara de är som har skrivit, du skulle ha skrivit ditt efternamn ;)
8. beskriv emil med 5 ord! :) snäll, omtänksam, världens bästa bror, duktig på mycke, rolig♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: