Frågor och svar! :)

Emma Johansson / 31 Mars, 2012 - 23:40 / Allmänt

Emma frågestund.
1.Längtar du till sommaren. - ja :)
2.Vad ska du och din familj hitta på i sommar? - jag vet inte, jag hoppas vi ska fara till Kirunafestivalen eller Luleåkalaset :)
3.Ska du ställa ut din elvis nått. - ja :P
4.Har du haft en härlig vinter. - jo, sj? :)
5.Hur firar ni påsken . - jag vet inte, haha :)
6.Ska du söka sommarjobb. - jag har sökt till LKAB och jag ska söka till stallet :)
7.Hur många bilar har ni i eran familj? - 4 eller 5 :)
8.Vad har du mera för djur förutom din hund? - Fågel :)
9.Vad jobbar din Mammma & Pappa med. - mamma är städerska och pappa jobbar på LKAB :)
10.Får du typ mycket saker av dina föräldrar. - ja :)
11.Skulle inte du kunna göra en vidioblogg på typ erat hus och omgivningen runt där du bor :) - joo :)
12.Ska du va i stallet mycket i sommar. - ja :D
13.Önskar dige netrevlig Påsk......... - Tack Desamma :)

varför har du en blogg ? - en anledning är iallafall att jag älskar att blogga :)

vad heter din kille - jag har ingen kille men jag gillar en ;)

Lite frågor:
När fyller du år? - 26 December :)
Hur länge har du ridit? - jag vet inte, jag har ridit länge :)
Kan du göra en videoblogg? - jag tog ju bort videobloggen idag men jag ska svara på alla frågor i en videoblogg också, de gör jag imorgon :) videobloggen kommer du då också. Jag kanske gör mer videobloggar :)
Kan du lägga ut varje dag "dagens outfit" eller nåt sånt? - jo :)
Hur många syskon har du? - 4 :)
Vem är din idol, förutom Andre Zuniga? :) - Justin Bieber, E.M.D., Eric Saade, Ulrik Munther, Robin Stjernberg, Erik Grönwall, Johan Palm och André :)
Har du haft nåt annat djur förutom din hund? - jag har haft en kanin, ett marsvin och nu har jag en hund och en fågel :)
Har du någon bästis? - inte bästis men jag umgås mycke me min kusin :)

Ps.din blogg är super fin :) kram <3

Hejsan ! :) min frågor:
Är du kär i någon? - ja ;)
Har du prövat på att röka/snusa eller dricka? - nej :)
Vilken "kändis" blogg följer du mest? - Nellie Berntsson :)
Har du någon egen häst? - nej, jag har 3 sköthästar och jag ska bli skötare på Julias nya ponny :)

Hur beskriver du dej själv i din klass? (t ex, klassens populära, klassens nörd) - klassens den som vill ha bra betyg ;)
Beskriv dej med 3 ord :) - Duktig, Glad och Nogran :)
Kan du göra en videoblogg? - jag tog ju bort videobloggen idag men jag ska svara på alla frågor i en videoblogg också, de gör jag imorgon :) videobloggen kommer du då också. Jag kanske gör mer videobloggar :)
Hejdå :) - hejdå :)

jag ska svara på alla i en videoblogg imorgon, videobloggen kommer ut då också :)
Postat av: Karolina & Olivia- Hästblogg

Hejsan, var gärna med i vår blogg-tävling.

Du kan vinna en HEL design + en gästbloggning på våran blogg... vill du se exempel på her designen skulle kunna se ut, kika in på vår blogg ;)

Vill du ha mer information, så kolla in vårt senaste videoinlägg...

Kram!



P:S bloglovin byte? :)

2012-04-01 @ 09:45:51
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: