midsommarafton :)

Emma Johansson / 21 Juni, 2012 - 23:20 / Allmänt

tjaa tjaaa, idag är de Torsdag och imorgon är de midsommar, vad ska ni göra? ska ni åka bort? ska ni vara hemma? ska ni slå på en bra film på kvällen? vad ska ni göra? jag ska vara med familjen hela dan :) de kommer bli en jätte bra midsommarafton :) nu är jag med Linnea, har duschat ska sätta på mig kläder strax, sitter i morgonrock och handduk :)
Postat av: Gillar hallon :)

Midsommar i morrn ja ,Jag ska grilla imorrn om det blir fint väder :) Sen ska jag käka massa go Jordgubbs tårta :))))) Ja sen ska jag se på en film .Midsommardan ska jag bar slappa och sitta planera min semester .Trevlig Midsommar önskar jag dig...

2012-06-22 @ 00:39:29
Postat av: Helena

Förmodligen så ska man ju suuupa sig full utav helvette!!

2012-06-22 @ 19:28:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: