Frågor och svar :)

Emma Johansson / 02 Juni, 2012 - 15:26 / Allmänt

1, Vad ska du gå för linje? - handels :)
2, Hur länge har du ridit? - jag vet inte, jag har ridit länge :)
3, Vilka bloggar följer/läser du? - Steffis, Nellies, Nicholais, Saras och Smillas :)
4, Hur länge har du bloggat?? :) - jag vet inte men min blogg gjordes 2010 :)

1,Ska du och familjen åka på någon semester. - jo :)
2,Vad ska du annars göra på ditt sommarlov. - jag kan berätta vad jag ska göra på mitt sommarlov. Jag ska till piteå, jag ska på Kirunafestivalen, jag ska rida :)
3,Ska du köpa mera fiskar till ditt akvarium. - jag vet inte :)
4,Ska du sköta några hästar i sommar. - jo :)
5,Har du sökt någon linje på gymnasiet. - jo, handels :)
6,Vad fins för bra affärer där uppe i Gällivare. - hästgruvan, expert, lindex, kappahl, kicks, djurmagazinet :)
7,Tycker om och läsa din blogg :). - kuuuuuul :D
8,Visst fins bowlinghall i gällivare ,tänkte gå och bowla när jag ska på semester dit upp. - jo :)
9,Vet du om det fins mer kul saker och göra där uppe. - vara i stallet :)
10,Hoppas och önskar dig en trevlig sommar. - Tack. Desamma :)
Postat av: :)

Bra svar ,Då vet jag va man kan besöka när man kommer upp till gällivare...Älskar gå i affärer.HA en trevlig helg.

2012-06-02 @ 18:27:25
Postat av: Anonym

vilka hästar ska du sköta?

2012-06-03 @ 11:18:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: