Piteå :)

Emma Johansson / 06 Juli, 2012 - 20:17 / Allmänt

imorgon är de agilitytävling så jag ska vara ute länge därför ska jag smörja in mig och Elvis med myggmedel annars biter dom oss. Har vart på BHK malmen idag med Elvis, han var jätte duktig. Ska gå och duscha strax och ikväll ska jag sitta vid datan, vad har ni gjort idag? :) har ni gjort något kul? :) de är 9 dagar kvar tills vi far till Piteå, jag kommer ha jätte roligt, vi ska vara där i en vecka. Kameran tar jag med. Det kan hända att jag inte kan blogga under tiden jag är där, säger de den dan vi far, om jag kan blogga när jag är där så kommer de inlägg varje dag, om de inte går så bloggar jag när jag har kommit hem. Berättar vad jag har gjort och så kommer de bilder :)
Postat av: :)

Ha så kul imorrn och på din piteåresa

2012-07-06 @ 21:14:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: