Frågor och Svar :)

Emma Johansson / 01 Juli, 2012 - 16:00 / Allmänt

1.Är du ofta med din mamma & pappa - jag vet inte :)

2.åker ni på semester i sommar.Vart och när isåfall. - joo, Piteå, 15 Juli :)

3.Vad heter din mamma pappa. - mamma heter Susanne och Pappa heter Håkan :)

4.Är det kul och jobba i stallet. - joo :)

5.Är din pappa snäll ,ser du får mycket saker av honom. - han är jätte snäll :)

Vad hittade ni på i Midsommar :) - vi var hemma och åt midsommarmat och vi spelade spel :)

6.Ska du gå på högstadiet i gällivare? - joo :)

7.Hur många datorer fins i er familj . - 3 eller 4 :)

8.Önskar dig en trevlig sommar och semester. - Tack :)

 

 

Skulle inte du kunna göra typ nånn vidiofilm eller dyligt när du är ute medmoppen med din pappa . - kanske, de är jag som kör nästan hela tiden :)

Hej,Skulle du inte kunna göra nånn film eller vidio när du gör nå kul med dina föräldrar ,Du skriver att ni gör så massa kul skulle va kul och få se din mamma och pappa också... - jag tror inte det :)

 

 * bh storlek? - varför undrar du de? :)

* gillar du någon , i så fall vem? - menar du om jag är kär i någon? :)

* hur mycket kosta din moped? * - jag vet inte :)

* skulle du kunna offra ditt liv för din hund? - säg vad du menar :)

* vart vill du bo när du blir stor? - jag vet inte :)

* hur mycket betyder justin bieber för dig? - han betyder mycket för mig :)

1, läser du Nellie Berntsson's blogg? :D - joo :)

2, hur länge till ska du sommarjobba? :D - sista dan var idag :)

3, Grymt snygg blogg! vem gör dom åt dig? :) - designerna gör Anna Form :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: