22.37

Emma Johansson / 22 Juli, 2012 - 22:37 / Allmänt

Hej. Har vart med Linnea, hon följde med mig, mamma och pappa till Coop sen körde vi mamma till kyrkogården, vi lämnade av henne där sen for vi till OK. Innan vi körde hem Linnea så gick mamma och pappa till den andra kyrkogården. När vi hade kört hem Linnea for vi hem. Nu sitter jag i morgonrock, har duschat och ska om ett tag ta på min one piece, ska föra över bilder från kameran först. Dom bilderna är tagna i Piteå :D
Postat av: Norrland

Har också varit på kyrkågården idag .Inget kul men var och vattnade på min ä......... grav...Ha en fortsatt trevlig sommarlov

2012-07-22 @ 22:47:32
Postat av: Ella

Fin blogg du har.

2012-07-23 @ 09:35:28
URL: http://www.sparkdrakt.se/barn


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: