01.03

Emma Johansson / 11 Juli, 2012 - 01:03 / Allmänt

Tjaaa, eftersom klockan är över 12 så är de Onsdag nu. Idag ska jag och Linnea fara på thai och käka lunch. Vi tar 12.15 bussen. Stiger upp halv 9 och fikar sen går jag ut med hunden på en promenad. Ser hur lång promenad jag tar för jag vet inte vad de kommer vara för väder. När jag kommer hem fixar jag håret och sminkar mig, vill inte fixa håret innan jag går med Elvis för då kommer de kanske bli förstört eftersom jag promenerar ute. Har borstat tänderna och ska strax lägga mig så jag inte är så trött på morgonen, har ni haft en jätte bra dag? :) vad har ni gjort, har ni gjort något kul, tråkigt eller spännande :)
Nu är de Onsdag, vet ni vem som fyller år! Julia, Grattis på 16 årsdagen, ha en jätte bra dag :)
Postat av: Julia

Tack Emma :)

2012-07-11 @ 15:04:27
URL: http://juliazedig.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: