Frågor och Svar :)

Emma Johansson / 12 Januari, 2012 - 16:22 / Allmänt

Postat av:  :-)

1.Vad tog korten och filmerna vägen du lova lägga ut från julafton? - dom är i kameran och jag sa att dom ska komma ut i Januari :)
2.Fick du mycket presenter på din födelsedag. - ganska
3.Har du fler djur än din hund. - ja, en fågel
4.Ska ni åka på semester i år? - ja men inte utomlands, vi ska kanske fara ner till Stockholm :)
5.Har ni bara en dator i huset. - nej, 2 ;)
6.Hur gamla är din mamma och pappa ? - mamma: 48 tror jag pappa: 46 eller 47 :)
7.Har du inga kort på hela din familj. - inte just nu, min data är tömd och jag har inte på kameran eller mobilen :)
8.Är det härligt med jul lov. - jag har inte de nå mer men de var j*vligt skönt :)
9.Vad tittar du helst på tv. - Idol, The Voice Sverige, Melodifestivalen, Big Brother och Ponnyakuten :)
10.Får du mycket saker av din mamma och pappa. - jag får ju inte hela tiden men ibland :)
11.Ha en fortsatt bra dag. - Tack, du me :)

Postat av: Stephenie Blombacke

Hejjsan Emma, vad tycker du om alla i din klass. 3 saker av varje person tex :
Emma Johansson - Snäll, rolig & djurtokig
haha.. du förstår vah ? :D

haha Steffi, vi är 24 i klassen sammalagt men jag räknas ju bort om jag skriver om alla. Räcker de om jag skriver om 7 av dom?

Evelina H -
Glad, Fin och duktig i Engelska :P
Evelina T - Duktig på att sjunga, Glad och Snäll ;)
Sanna - Gillar fordon, har ofta ett skratt på läpparna och glad :)
Jennifer - Gillar Musik, duktig i musik och snäll :D
André - Lång, duktig på skidor och snäll :P
Kalle - ofta glad, hatar att förlora och duktig i Engelska :P
Gustav - snäll, älskar tjejer och en av mina bästa kusiner ;)
Postat av: :)

hej hade du kunnat göra ett videlogg inlägg? på din dagen outfit eller något? :D - jag kan göra de nån dag :P

Postat av: (;

1.Vem är den där evelina? - en tjej jag har börjat lära känna :P
2.Hur gammal är hon? - 15 :)
3.Hu rlärde du känna henne? - via skype eller facebook :)
4.Vem var din bästa kompis när du var typ 9 år? - haha de kommer jag inte ihåg :)
5.Hur många år har du ridit? - jag har börjat på mitt åttonde år :)
6.Tränar du något annat är ridning? - Agility

Nu har du fått några frågor :)

Postat av: Frågvis

1 utan data läste jag ,kan du inte låna dina föräldrars dator ? - jag har lånat Emils data men jag har min data nu :)
2 var din julafton och nyårsafton trevlig - ja :D
3 fick du en massa julklappar - jo :)
4 ska ni åka på semester i sommar isåfall vart åker ni ,utlandet kanske . - vi kanske ska åka till Stockholm :)
5 tränar du din söta hund mycket ,vilka träningar ger du honom - jag har tränat mycke Agility i sommar men nu är de ju vinter så jag tränar inte så mycke Agility nu men till sommarn ska jag träna mycke :)
6 kommer du ställa ut din hund, - jag har gjort de och jag vet inte om jag kommer göra de igen, de är roligt men jag vet inte ännu om jag kommer göra de :)
7 ja några frågor blev det .

Postat av: felicia

*hur länge har du bloggat? jag startade bloggen i April 2010 ;)
*bloggar du för att bli känd eller bloggar du för skojs skull? - jag bloggar för att jag vill att min blogg ska bli stor och för att de är roligt men jag vet inte om jag bloggar också för att bli känd :)
* Har du några egna djur? - ja, 2 :)

Postat av: --

köpte du din iphone med helt egna pengar? - jag betalar i månan :)
vad fick du i julklapp?? - Wii, Kläder, pengar och lite mer :P

Postat av:

1.Läste lite på din sida på fb,aaaa om dina inlägg om äckelungar och att din syster utryckte sig om nått efterblivna ungar .Funderar om det är kul och skoja om sånt och efterbliven är man väl om man har nått i hjärnan och rår man för att man blivit så .Ja ja man kanske kan skoja om sjukdomar .Kan ha fel .?
-asså man rår ju inte för att man är de, såklart är dom ju inte de men hon tycker de kanske de, jag har fått massa kommentarer av killar, de dom skriver de menar dom inte, utan jag tycker bara dom är svin jobbiga och Sara har hjälpt mig lite!
2.Fin blogg du har - Tack :)
3.Vad har du för mera djur än din hund. - ja, en fågel :)
4.Hur många syskon är ni . - 5 :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: