Stallet <3

Emma Johansson / 11 Januari, 2012 - 13:30 / Allmänt

Idag slutar jag vid 3 typ direkt när jag kommer hem ska jag och Linnea gå ut med hundarna och vid 5 ska jag till stallet och ta hand om blå och sen rida, har markarbete <3 Linnea och sara kanske kommer och tittar men Linnea kommer iallafall! Nu sitter jag och väntar på att jag ska börja språkvalet, asså skolan suger!! Hurrni, min daaaaata är tillbaka <3 först skickade vi in den så den blev fixad för de var modekortet eller vad den heter var sönder och för några veckor sen har vi skickat in den så den har blivit tömd <3

Nu funkar den igen och den är snabb, den är som ny <3

Ponnyakuten startar på Söndag 19.00 i barnkanalen <3

Big brother börjar 19 februari 21.00 i tv11 <3

The voice Sverige är på fredag 20.00 i TV4 <3

Postat av: Madde

Sugen på att vara med i veckans blogg ;)

Vem vill inte ha mer läsare ^^



DIREKTLÄNK:

http://mezos.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment

2012-01-11 @ 18:41:06
URL: http://mezos.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: