MY VERSIONS♥

Emma Johansson / 05 Januari, 2012 - 14:25 / Allmänt

Tja, har lånat Emils data, nu sitter jag och lyssnar på Robins skiva han släppte igår :D f*n vad han är bra, Robin, i love love you♥ snart ska jag börjar göra mig iordning så jag är klar tills jag och mamma ska promenera med gossen sen ska jag fortsätta sitta vid datan om inte Emil har den annars loggar jag in på mobilen :) ikväll ska jag umgås med Sara och Linnea, vi ska spela Mario Kart och Singstar ;), klockan 8 ska jag se The Voice Sverige och inatt kanske jag ska sova hos Linnea.
Imorgon är de Fredag och jag ska till stallet och ta hand om Blå, vad ska ni göra imorgon? :)
nästa vecka börjar mina ridlektioner och jag börjar med hoppning i min vanliga grupp och i min hoppgrupp är de ju bara hoppning♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: