Linda!

Emma Johansson / 06 Januari, 2012 - 19:52 / Allmänt

Heej, har vart i stallet med Linnea, vi tog hand om Blå och fotade bilder på honom, såklart kommer de komma bilder ut eftersom men inte riktigt ännu, har inte fått min data ännu så jag sitter vid Emils :) har också gått en liten promenad med Elvis, har vart med Linnea och sjungt singstar och nu väntar jag på Linda, hon ska vara här tills jag och mamma ska gå på promenad med Elvis och senare ska jag se The Voice Sverige men mamma och pappa. Den börjar ju 20.00 jag spelar in den till pappa, han slutar 22.00 så vi ska se den kanske vid 11 eller efter 10 :)
Postat av: :-)

Snällt att du spelar in programet till din pappa :) .Såg lite av det dära programet igårkväll också.

2012-01-06 @ 20:23:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: