Ja varför inte skriva om din familj och er vardag hos er ,vad du har för intressen ja allmänt kanske

Emma Johansson / 15 Januari, 2012 - 19:46 / Allmänt

Jag är en häst och hund tokig tjej som älskar att hålla på i stallet och rida, köra agility och träna freestyle, jag gör allt de där på frititden och jag rider 2 gånger i veckan, jag har 3 sköthästar, en hund och en fågel. De är lite svårt att skriva en vardag hos oss för de är olika men jag är mycke i stallet och går mycke på prommenad med min hund. Hästar och Hunden betyder så sjukt mycke för mig, de är de jag vill hålla på me, djur in my ♥ Våran familj och Linnea, Gustav, Mats och Eva var i Turkiet sommaren 2010, de var jätte roligt där och jag och Linnea har till och med hållt kontakten med 3 av dom men nu är snackar vi bara med 2 stycken, vi började typ känna många där.

jag är ett riktigt Idol fan, jag har följt de senast de startade, de startade år 2004 och jag älskar Big Brother, Ponnyskuten, Melodifestivalen och The Voice Sverige.

jag har praoat nästan varje gång vi har haft prao i stallet och en gång skulle jag praoa på Grans Naturbruksskola i Öjebyn i en vecka jag praoade inte där hela veckan så jag praoade i stallet också :)





Emil: Emil är min tvillingbror 15 år och han älskar skotrar och slalom så ni vet säkert vad han gör när de är vinter, haha :) han betyder mycke för mig och han är super snäll :) vi har gått i samma klass från 6-års till 7an, när vi började 8an började han på Malmens Friskola i Malmberget så vi har gått i samma klass i 8 år. Vi har aldirg gått på dagis när vi var små, vi har vart hos våran farmor istället och de älskade vi.


Mamma: jag har helt klart världens bästa mamma, hon ställer upp för mig jätte jätte mycke och jag älskar henne jätte mycke, henne litar jag på till 110%. Helt klart. Hon är snäll och jätte glad, hon jobbar på ett städ som heter Lövberga, de ligger i Malmberget brevid Välkommaskolan, där börjar jag nästa år så jag har nära till hennes jobb, fammo och min kusin Madde. Mamma är den som håller på med blommer och sånt på sommrarna, hon älskar de.

Pappa: jag har helt klart världens bästa pappa, han ställer också upp för mig jätte jätte mycke och jag älskar honom, han litar jag också på till 110%. Han är den som skottar och håller på, på gården när de är vinter och de är han som brukat klippa gräset på sommaren. Han är en person som är jätte rolig att fjanta sig me och de är han som är lika tokig i Idol som mig :)

Våran familj är jätte rädd om varandra, vi hjälper varandra och vi älskar varandra. Jag har helt klart världens bästa familj♥ jag har 2 halv syrror och en halv brorsa. Linda, Sara och Andreas. Jag ska berätta lite om dom också.

Linda: Linda är en söt och snäll tjej som jag älskar. Hon bor i Gällivare tillsammans med sin pojkvän Sebastian, dom passar ihop och dom är super trevliga och roliga :)


Sara: Sara är en snäll och glad tjej med samma humår som mig, jag älskar henne och hon älskar mig, hon och Linda är VÄRLDENS BÄSTA SYRROR. HURRNI... JAG ÄLSKAR ER♥



Andreas: Min halv brorsa heter Andreas men han kallas för Ante, han är en person som är glad snäll och ÄLSKAR att jobba, hurredu ante... JAG ÄLSKAR DIG♥


Linda bor i Gällivare tillsammans med sin pojkvän, har redan skrivit de, Sara bor i Malmberget med sin pojkvän, hundarna, kaninen och 2 råttor och Ante bor i en liten lägenhet, tror de är i Gällivare ;)


de här inlägget kanske inte är jätte långt eller långt men jag hoppas ni är nöjd ;)
Postat av: Norrland

Jättebra skrivet.Och det låter bra de att ni är rädda om varandra i eran familj :) För det ska man va.Häftigt och läsa lite om vad ni hittar på och vilka intressen ni har i er familj.Kommer fortsätta läsa din blogg.

....()''()

....( 'o' )

..-')_)|'--,

'=(o)===(o)='



* . + **. + *

. * . (>**<) . * + . * + . *

. ( o, ) **

*==(,,)=(,,)== . . * .

+. . + . . . . + * .

* + . * . + . +**. + *+ . +~~~~~~~~~~~~~~~

^^^^^^^^^^^^^^^^^^

2012-01-15 @ 20:17:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: