1 Januari 2012

Emma Johansson / 01 Januari, 2012 - 14:57 / Allmänt

Tja, kom hem från Mats och Eva sent igår men vi hade roligt, Linnea och Sara kom också dit en stund! var vaken länge igår så jag steg upp sent idag. De är redan mörkt ute men de gör inge. Idag är de 1 Januari 2012, vad ska ni hitta på? jag vet inte om jag ska va med Linnea idag, vi hade bestämt de igår men jag tror hon har glömt :) Elvis ska också ut idag men de blir en lättare prommis idag eftersom har först gick kanske 40min med mig och sen gick vi kanske mer än en timme igår med han :) de kanske också blir lite agility träning men låga hinder, de är så onödigt att träna med höga hinder för då slits rygger i onödan så låga hinder ska de vara då :)

imorgon ska vi till provphoto och fotas, s*tans vad roligt! jag tror jag ska förstora en av bilderna och så ska jag rama in och hänga upp på väggen :) jag kommer bli super nöjd med bilderna <3


/emma
Postat av: :)

Alldeles rätt med det där och hinder till din hund ...Tror inte dom ska hoppa mycket Jack rassel ,kan ha fel också men ändå .Gott nytt år

2012-01-01 @ 15:32:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: