02:08

Emma Johansson / 05 Januari, 2012 - 02:08 / Allmänt

Tja!! Kul att jag har fått många frågor till frågestunden, jag hoppas jag kommer få många fler :) har sjungit lite Singstar, ska fortsätta imorgon :)

Idag har Robin släppt sin skiva, GRATTIS ROBIN <3 jag ska köpa den :) du är bäst rooooooobin <3

Nu är de ju torsdag eftersom klockan är över 12 :) idag ska jag ta de lugnt tills jag ska vara med Linnea och Sara på kvällen! Jag skulle vara med Steffi på dan men de går inte :) så jag ska ta de lugnt. snart ska jag lägga mig ner och tänka på något roligt, vi hörs på dan för jag kommer säkert stiga upp först efter 11 eller vid 12 :) gooood naaaaat :)

Postat av: N A T H A L I E - superponyriders♥

Söt blogg :)

2012-01-05 @ 12:21:49
URL: http://superponyriders.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: