Vad ska ni göra ihelg? :)

Emma Johansson / 23 Februari, 2012 - 23:44 / Allmänt

tjaa, har tittat Big Brother, dom hade ju ett loft med 4 sycken personer, en av dom kommer från Norrland :) Tittarma fick bestämma vem av dom 4 som ska få komma till Big Brother huset, de vart han från Norrland. Han heter Joe :) har tvättat mig och snart ska jag borsta tänderna, ska läsa bloggarna före :)

imorgon är de Fredag, har sovmorgon till 09:45, härligt! efter skolan far vi och hämtar upp Madde om hon inte har skjus själv till stallet annars far jag till stallet direkt, har hoppträning klockan 3 till 4, efter jag har ridit ska jag borsta av den jag ridit och sånt och sen ska jag fixa allt till Blå, när jag är klar med allting far jag hem men jag ska inte vara hemma så länge, far till tillbaka till stallet på kvällen för de är US kväll, jag kanske sover över där :) mobilblogga kommer jag göra när jag är där :) på Lördag ska jag ha blå, ska fixa allt åt han och jag ska rida honom och jag kanske ska fara och kolla på en grejj med Steffi, de börjar klockan 17.00, jag vet inte om jag hinner men jag kanske ska fara dit och på lördagkväll ska jag titta Melodifestivalen, Danny ska vara med. KOM IGEN DANNY, JAG SKA RÖSTA PÅ DIG!♥ På Söndag kväll, ska jag titta Big Brother, Ponnyakuten och Kontoret :) vad ska ni göra ihelg? :)
Postat av: :-)

Hej,Va mycket du ska hitta på i helgen,Själv skajag bara slöa.Men nästa helg då ska jag ut och ha kul.Fin blogg du har.Älskar och läsa bloggar ...

2012-02-24 @ 00:02:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: