Måndag!

Emma Johansson / 27 Februari, 2012 - 21:48 / Allmänt

Tjaa, har knappt varit hemma idag, jag for till skolan vid 8 och sen hämtade pappa mig från skolan vi for hem och lämna Emil, jag gick inte ens in utan jag satt i bilen och sen for vi till Gällivare, jag och pappa käkade på Frasses medans mamma var på Coop, efter vi hade ätit gick vi in på Coop efter ett tag så körde pappa mig till skolan igen. Vi har haft en tema dag idag, nästan alla tjejer från klassen, några killar och Jenko och Oskar Waara har haft en modevisning, de var roligt, bilder kommer komma ut på bloggen men inte idag. Linnea var där, vi fikade och nästan direkt efter de så gick vi till Linnea. Jag har knappt vart hemma idag.

snart börjar Big Brother, ska se den. Vi hörs senare. puss♥
Postat av: :)

Snäll Pappa du har ........Gott äta ute ibland.

2012-02-27 @ 22:40:41
Postat av: ☆Norrland☆

Kul dag du haft idag ute och käkat med pappa :) Har förstått du bor uppe i gällivare ,Var faktiskt där ifjol men i malmberget då var jag också ute och käkade med en vän.Supergo mat åt jag.

2012-02-27 @ 23:11:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: